Wydarzenia

21 październik 2016
Wyniki Consultii po 3 kwartałach 2016

Zgodnie z wypracowanym przez Consultię standardem przedstawiamy poniżej wyniki Spółki osiągnięte po 9 miesiącach 2016 roku.

Sprzedaż w okresie Q1-Q3 2016 zamknęła się przypisem składki w wysokości 91,1 mln zł, co dało dynamikę na poziomie 143,7% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Szczególnie cieszy fakt, że jest to trzeci kwartał z rzędu kiedy dynamika sprzedaży w poszczególnych kwartałach sukcesywnie rośnie (odpowiednio na koniec: Q1 - 124,1%, Q2 - 133,3%). Przychody Spółki wyniosły ponad 15 mln zł, natomiast suma wypłaconych prowizji agencyjnych w badanym okresie przekroczyła 9,6 mln zł.

Największy wolumen przypisu składki Consultia odprowadziła dla Grupy PZU (PZU/Link4) - 47,3 mln zł, Grupy Ergo Hestia (EHM/MTU/YCD) - 15,0 mln zł, Grupy AXA (AXA/Liberty) - 7,5 mln zł oraz Grupy Generali (Generali/Proama) - 7,4 mln zł. Bardzo dynamicznie rozwijała się także współpraca z Wartą przekraczając po 9 miesiącach przypis składki w wysokości 5,3 mln zł. Największe dynamiki sprzedaży (wykraczające poza średnią firmy) Spółka odnotowała w: PZU (368,3%), Aviva (191,7%), MTU (179,1%), Link4 (169,6%), Allianz (168,9%), Generali (153,4%) oraz AXA (143,9%).

Już teraz można śmiało przyjąć, że zaplanowany na 2016 cel sprzedażowy mający na celu osiągnięcie 105 mln zł przypisu składki będzie przekroczony. Wobec powyższego - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - Zarząd Consultii podjął decyzję o wprowadzeniu korekty planu do poziomu 120-125 mln zł. Zastosowana korekta jest podyktowana aktualną sytuacją rynkową, na którą składają się wprowadzone przez towarzystwa podwyżki składek oraz - co szczególnie cieszy - zwiększenie własnej efektywności sprzedażowej liczonej per agent oraz per ilość zawartych polis. Czynnikiem wspierającym osiągane wyniki jest ponadto znaczny wzrost sprzedaży ubezpieczeń poza komunikacyjnych.


30 września 2016
Nowe aktywności na Q4 2016

Jak co roku Consultia wprowadza na ostatnie trzy miesiące tego roku dodatkowe narzędzia sprzedażowe dla swoich Partnerów.

Razem z Generali uruchamiamy konkurs pod hasłem "Bajeczne Bieszczady z Consultią i Generali"(więcej: tutaj). Partnerzy Consultii mogą też wziąć udział w akcji promocyjnej "Jesienne zbiory z Compensą" przygotowanej przez ten zakład ubezpieczeń (więcej: tutaj). Na ostatni kwartał br. wypracowane ponadto zostały z Wartą i Link4 autorskie promocje w zakresie sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, których realizacja odbywać się będzie poprzez dedykowane mini kontrakty podpisywane przez Consultię z zainteresowanymi tą formą aktywizacji Partnerami. Od października do końca roku wprowadzone także zostały nowe, zmodyfikowane zasady wynagrodzenia prowizyjnego w PZU. W przygotowaniu na końcówkę roku są jeszcze krótkie, punktowe akcje wspierające sprzedaż w Ergo Hestia (w markach: EH i YCD).

Zainteresowanych zachęcamy do efektywnego wykorzystania przygotowanych przez nas propozycji. Wszystkim życzymy sukcesów sprzedażowych i satysfakcji z osiąganych wyników w końcówce roku.


15 sierpnia 2016
Rejs jachtem z ERGO Hestią

W dniach 4-5 sierpnia 2016 roku ERGO Hestia zaprosiła wybranych Partnerów Consultii na spotkanie w siedzibie spółki połączone z rejsem jachtem po Zatoce Gdańskiej.

Pierwszy dzień naszej wizyty poświęcony został rozmowom o iHestii oraz szkoleniu, które połączone zostało z wizytą w kluczowych dla obsługi klienta biurach sopockiego ubezpieczyciela. Lunch w kantynie Zarządu był miłym zwieńczeniem napiętego pierwszego dnia - to musiało zostać uwiecznione na zdjęciu. Zostaliśmy zakwaterowani w Hotelu Marriott w Gdyni ze wspaniałym widokiem na gdyński port, a wieczorem skorzystaliśmy z zaproszenia na kolację w towarzystwie naszych gospodarzy - dyr. Anny Bernackiej-Matras i Justyny Biniek. Z racji tego, że bulwar nadmorski w Gdyni, wg. opowieści gospodarzy tętni życiem do późnych godzin nocnych - musieliśmy to sprawdzić :)))

Drugi dzień był oczekiwaną przez nas częścią rekreacyjną wizyty w Sopocie z zaplanowaną morską przygodą. Dla niektórych z nas było to pierwsze spotkanie z żeglowaniem. Na pokładzie czekał poczęstunek z owoców oraz catering. Drogą morską po całodziennej wodnej zaprawie, smagani wiatrem, morską bryzą i słońcem dotarliśmy do Gdańska, trafiliśmy na Jarmark Dominikański i doskonały lunch w Brovarni Gdańsk. Do domów wróciliśmy w doskonałych nastrojach - tego właśnie było nam trzeba w wakacyjnym okresie. Z żeglarskim pozdrowieniem bardzo dziękujemy za to zaproszenie! (mini galeria zdjęć).



Informacje prasowe

2017-01-18 Credendo: wspólna nazwa dla kilku spółekSpółki takie jak: Delcredere Ducroire, Credimundi, Kupeg, Ingo-Ondd, Garant i Trade Credit należące do Credendo Group Delcredere Ducroire będą (...)
2017-01-18 Ubezpieczenie dla senioraProduktów i usług finansowych dla seniorów jest coraz więcej i są coraz lepiej dopasowane do ich potrzeb. Coraz szerszą ofertę dla nich mają też (...)
2017-01-18 Ubezpieczenie przed wyjazdem na ferieWedług danych TOPR-u, największa ilość wypadków na stokach narciarskich ma miejsce w ferie. Aviva podpowiada, by rodzice nie polegali wyłącznie na (...)
2017-01-17 Compensa: 7,8 tys. interwencji w ramach assistanceCompensa przypomina o uruchomieniu własnej usługi assistance komunikacyjnego we współpracy z VIG Assistance. Ubezpieczeni mogą skorzystać ze wsparcia (...)
2017-01-17 Na zimowy wyjazd warto się ubezpieczyćGrECo przypomina, by jadąc na ferie zimowe, pamiętać o zakupie ubezpieczenia, szczególnie OC. Rekomendowana suma ubezpieczenia kosztów leczenia m.in. (...)